Ka më shumë se 7 miliardë njerëz në Tokë, rreth një e katërta e tyre të identifikuar si muslimanë. Kjo na lë të kuptojmë se më shumë se 5 miliardë njerëz – dinë pak ose asgjë në lidhje me Islamin.
Nëse jetoni në një vend ku shumica nuk janë musliman, atëherë fqinjët tuaj, dhe shumica e njerëzve takoni jashtë shtëpisë tuaj apo xhamisë, nuk janë mysliman.
Vënë veten në pozitën e tyre për një moment.
Paramendoni se ju e dini vetëm fjalën “Islam”, por jo më shumë. Merreni me mend të njihni vetëm komentet negative dhe paragjykimet. Megjithatë – të keni fqinj musliman.
Bazuar në këtë fqinj, cilat janë përshtypjet tuaja rreth tij dhe mënyrës së tij të jetës? Çfare janë rrobat e tyre? A janë ata miqësor? A ndiheni rehat kur i përshëndetni ata? A ju pëlqen jeta e tyre dhe a doni të dini më shumë për ta?
Apo, ata janë të jashtëzakonshëm, të çrregullt dhe të tërhequr?
Provoni të krijoni skenarë të ndryshëm. Si mund të ju perceptojnë ata në mjedisin tuaj?
Ne kemi një përgjegjësi për të qenë bartës të mesazhit të Islamit. Ky është një mesazh për gjithë njerëzimin. Me më shumë se 1.5 miliard myslimanë në Tokë, çkarë është justifikim ynë që pjesa tjetër e njerëzimit nuk e ka marrë ende këtë mesazh të bukur?
Ne e dimë se profeti Muhamed na ka këshilluar të përcjellim atë që kemi mësuar prej tij, dhe ta transmetojmë këtë me urtësi.
Kur vjen puna për të përcjellë mesazhin e Islamit për ata përreth nesh, ne duhet të përdorim të dy llojet e diturisë.
Urtësia, e cila sipas Ibn el-Kajjim është “… për të bërë atë që duhet bërë, në mënyrën dhe kohë e duhur.”
Ibn el-Kajjim e ka kategorizuar urtësinë (Hikmah) në dy lloje:
1 Urtësia në njohuri: për të realizuar thelbin e gjërave, dhe për të kuptuar lidhjen midis shkakut dhe pasojës – në lidhje me krijimin, ndodhinë e ngjarjeve, fatin, dhe legjislacionin.
2 Lidhur me veprim: për të vënë gjërat në vendet e tyre të duhur. (Madarij si-Salikeen)
Kur vjen puna për të përcjellë mesazhin e Islamit për njerëzit përreth nesh, ne duhet të përdorim të dy llojet e diturisë. Ne gjejmë se në sunetin e Profetit Muhamed, ai përdori këshillat si porosi, përshtatur për personin ose njerëzit. Ai e kuptoi gjendjen e popullit të tij, dhe urtësia ishte ajo për të cilën ata kishin nevojë. Ne gjithashtu e dimë se ai ishte shumë konciz dhe i lehtë.
Ne mund të ndjekim shembullin e Profetit tonë të dashur, duke marrë në konsideratë mjedisin tonë aktual dhe ndjeshmërinë e njerëzve rreth nesh. Ne nuk mund të presin për të folur me ta në lidhje me Islamin në një mënyrë që ne mund të flasin me një musliman.
Mënyra më e mirë për të mësuar Islamin sot mund të jetë përmes praktikës sonë.
Sot, njerëzit janë shumë të ndjeshëm, veçanërisht ndaj predikimit didaktik dhe janë të revoltuar nga ky lloj predikimi. Ne jetojmë në një kohë “jeto dhe lë të jetojnë”, ku vlera thelbësore është që të lejojë njerëzit të jetojnë të lirë si duan ata. Kjo do të thotë se sa herë që dikush dikton, kjo u duket ofenduese.
Mënyra më e mirë për të mësuar Islamin sot mund të jetë përmes praktikës sonë dhe sjelljes së mirë, që është fryt i jetës sonë.
Si muslimanë, ne jemi urdhëruar të kërkojë dituri në përputhje me veprat tona të adhurimit. Nëse ne jemi të sinqertë, këto akte në mënyrë të pashmangshme do të na bëjë të rritemi në devotshmëri, përulësi dhe afërsisë ndaj Zotit tonë. Sjellja jonë në përgjithësi do të transformohet gradualisht, na çon në moderim në të gjitha çështjet, duke përfshirë se si të merremi me ata që na rrethojnë.
Profeti Muhamed ka thënë:
“Jini të mirë, pasi sa herë që mirësia bëhet pjesë e diçkaje, e zbukuron atë. Sa herë që mirësia ikë nga ajo, e lë të njollosur.”
Ai gjithashtu ka thënë:
“Bëni gjëra të thjeshta dhe mos i komplikoni ato.” (Buhariu)
Kohët e fundit applikacpikioni popullor social – Snapchat, paraqiti natën e 27 të Ramazanit në Meke el-Mukarramah. Pelegrinët në Mekë vënë foto dhe video, dhe bota u mahnit me to.
Nga këto minuta të shkurtra filmim, nw kemi treguar vetëm një pikë se si është adhurimi në Islam, dhe përgjigjet nga jomuslimanët ishin të mahnitshme.
Ky përgjim i shkurtër në Islam bëri që shumë njerëz të marrin në konsideratë konvertimin në Islam.
Hashtag #Mecca_Live u bë trend dhe shumë jomuslimanë morën një pamje të realitetit të Islamit për herë të parë. Çfarë ata panë nuk ishte një predikim. Kjo nuk ishte një kundërshtim me besimet e tyre. Ky nuk ishte një debat ose diskutim.
Ai ishte thjesht, muslimanët që kryejnë aktet e adhurimit. Ishte pastërtia e Mesxhid el-Haram. Ishin mijëra njerëz rreshtuar krah për krah duke kërkuar falje dhe mëshirë nga Zoti i tyre. Ata panë fytyrat e çdo ngjyre. Ata dëgjuan thekse nga e gjithë bota dhe vunë në dukje se ata ishin veshur njësoj, i pasuri dhe i varfëri.
Ky “përgjim” i shkurtër në Islam bëri që shumë njerëz të marrin në konsideratë konvertimin në Islam. Ajo pëloti sytë që kurrë nuk e kishin parë bukurinë pacenuar të Islamit.
#mecca_live Snapchat është një shembull i madh i fuqisë së urtësisë në përcjelljen e mesazhit të Islamit. Ajo shfaqë të vërtetën e Islamit.
Le të ju frymëzon reagimi pozitiv ndaj historisë #Mecca_Live dhe të kuptojë se secili prej nesh mund të prekë jetën, vetëm duke shfaqur mënyrat e Islamit. /MESAZHI/