Pse nuk duhesh ti kërkosh një gruas Muslimane të heq hixhabin?

Hawa Fuseini

Unë jam një grua Muslimane dhe qytetare e Amerikës. Unë veshi hixhabin si shprehje e lirisë sime të fesë që unë kam zgjedhur por ende unë hasi në rezistencë. Që nga djemtë që i kam fqinjë që më bëjnë me shenjë që të dal nga makina, kalimtarët e rrugës që më shohin me çehre, historitë që mi tregon nëna ime nga ana e shoferëve që më tregojnë gishtin e mesëm që ata më bëjnë, e pastaj nga shumë punëdhënës që më pyesin për variantet si si mund ta heq hixhabin – e këto janë disa nga eksperiencat e mia që i kanë kontribuar jetës sime si një myslimane me ngjyrë që jeton në Amerikë.

Këto narrativ janë të njëjta me shumë gra të tjera Muslimane që jetojnë në Shtetet e Bashkuara. Së fundi, Ibtihaj Muhamed, gruaja e parë me hixhab që do të prezantojë Shtetet e Bashkuara në lojërat Olimpike 2016, i ishte kërkuar nga një vullnetar që të heq hixhabin nga fotografia e ID-së në regjistrimin SXSW.

Më 25 Mars të 2016 lajmet e NBC raportuan se një policë kishte urdhëruar një grua Muslimane të heq hixhabin e saj në Washington, librarin e D.C. Dëshmitarët thanë se oficeri i policisë i kishte thënë ose hiqe hixhabin ose largohu nga këtu.

Njëjtë edhe mua në Shtator të 2015, një roje më udhëzoi që unë të heqin hixhabin për foto të ID-së. Unë besoj se kjo kërkesë nuk është rezultat i injorancës për veshjen e gruas Muslimane, por për shkak të Islamofobisë dhe dogmës populiste që besojnë në Perëndim se hixhabi është simbol i shtypjes dhe nuk shquhet si zgjidhje e bërë nga gruaja Muslimane. Besimi se gruaja Muslimane nuk zgjedh të vesh hixhabin është e rrezikshme dhe problematike.

Ideja se gruaja Muslimane të cilat veshin hixhab janë të shtypura mund të influencojë idenë se nuk ka asgjë të gabuar për të shpërfillur të drejtën kushtetuese të gruas Muslimane, për lirinë e shprehjes së fesë duke veshur hixhabin. Për dikë me këtë pikëpamje, ndoshta ata pyesin veten: Ku është gabimi nëse ne i kërkojmë të heq hixhabin nëse ata janë të detyruara ta veshin atë?

Gjithsesi se ka femra rreh botës që janë të detyruar të veshin hixhab, e cila po ashtu nuk duhet injorohet. Po mos të harrojmë që shumica e femrave vendosin të veshin hixhabin. Këto gra nuk duhet të dhunohen ose të ngacmohen për zgjedhjen e tyre që tek e fundit nuk e dëmton askënd. Kërkesa për një grua që të heq hixhabin ndikon në jetësimin e Islamofobisë. Është problematike, ngase ofendon bazamentet e besimit të gruas Muslimane e cila ka zgjedhur të vesh hixhabin dhe i shpërfill të drejtën e saj kushtetuese.

Kur mua mu kërkua të heq hixhabin, u ndjeva sikur një e dëbuar sepse unë nuk isha trajtuar si një Amerikane. Unë nuk ndjejë se besimi im dhe praktikat e mia ishin janë të respektuara në të njëjtën mënyrë sikur besimet dhe praktikat e tjera që respektohen në Shtetet e Bashkuara.

Duhet të kemi më shumë konferenca edukuese, punëtori dhe sesione trajnuese për të punëdhënësit dhe njerëzit që mbajnë pozitë të autoritetit në shoqëri për ti edukuara dhe të promovojnë tolerancë dhe të kuptojnë gruan Muslimane që vesh hixhabin.
Kjo mund të shkaktojë një rënie të intolerancës dhe ngacmimit që amerikanët myslimanë kanë qenë duke u përballur në Shtetet e Bashkuara.

Gruaja Muslimane nuk duhet të nuk duhet të poshtëruar dhe të margjinalizuar në bazë të identitetit të saj fetar. Praktika e lirisë së fesë dhe anti diskriminimin është ajo çfarë e bënë Amerikën e madhështore për deklaratat e saj që kanë revolucionarizuar botën. Unë nuk jam gruaja e parë Muslimane që i është kërkuar të heq hixhabin, por lutem të jem e fundit./Huffingtonpost/KohaIslame

Artikulli paraprakLR-PDSH reagon kundër hapjes së kazinove para shkollave të mesme në Kumanovë
Artikulli vijuesReprizë: Derbi madrilen në finale