Deklaratë nga një grup besimtarësh për çështjen LGBT

 Tiranë më 13 Maj, 2016

Deklaratë

Ne, një grup besimtarësh myslimanë të Shqipërisë,

të shqetësuar nga tentativa e fshehtë për të përfshirë në “Reformën në Drejtësi” edhe ndryshime kushtetuese që nuk kanë të bëjnë aspak me frymën e kësaj reforme, por kanë si qëllim krijimin e një argumenti të pakundërshtueshëm për ndryshimin e nocionit të familjes në Kodin e Familjes,

pa përfaqësim nga institucionet që do të duhej të përfaqësonin zërin dhe pikëpamjen e përgjithshme të myslimanëve të Shqipërisë lidhur me këtë çështje,

duke iu bashkuar zërave të arsyeshëm si ato të Kishës Katolike, disa politikanëve, mendimtarëve dhe aktivistëve në mbrojtje të institucionit të familjes tradicionale si e vetmja formë që garanton vazhdimësinë dhe mirëqenien e shoqërisë njerëzore,

deklarojmë sa më poshtë vijon:

1. Propozimi për ndryshimin e nenit 18 të pjesës së dytë të Kushtetutës së Republikës së Shqipërisë, për mosdiskriminimin, duke shtuar fjalët “orientim seksual”, ka si qëllim të shpallë si antikushtetues Kodin e Familjes dhe të legalizojë martesat mes të njëjtës gjini, të krijojë një bazë kushtetuese të pakundërshtueshme për këto ndryshime, bazë e cila nuk është parë e nevojshme të përfshihet në asnjë kushtetutë të një vendi të lirë e demokratik, përjashtuar kushtetutën e Republikës së Kosovës.

2. Ky propozim përbën një tentativë të rëndë për rrëzimin e nocionit të familjes tradicionale, nocion ky tërësisht i përputhshëm me, dhe i pranueshëm në, mjedisin etnik, shpirtëror dhe social të Shqipërisë.

3. Ashtu si në çdo kushtetutë të një vendi të lirë dhe demokratik, klauzolat për garantimin e barazisë para ligjit dhe mbrojtjen për cilësi të tilla si ngjyra, etnia, feja dhe statusi shoqëror janë më se të mjaftueshme për të siguruar paprekshmërinë dhe padënueshmërinë e gjithkujt, derisa ai të dalë përpara një jurie, të njihet me provat pro dhe kundër, të ketë të drejtën e një mbrojtjeje ligjore dhe të një kompensimi të drejtë.

4. Përderisa Kushtetuta e Rebublikës së Shqipërisë, në frymë dhe në gërmë, nuk kërkon diskriminimin mbi bazën e seksit, mbrojtja nga diskriminimi seksual mund të realizohet përmes ligjit, njësoj si të gjitha praktikat më liberale të botës lirë dhe demokratike. Kushtetuta e Republikës së Shqipërisë nuk krijon asnjë hapësirë për favorizim apo diskriminim mbi bazën e kategorive sociale, etnike, fetare, politike apo seksuale.

5. Ky propozim për ndryshimin e nenit 18 të Kushtetutës që po futet në paketën e propozimeve për “Reformën në Drejtësi” nuk ka asnjë lidhje me këtë reformë dhe nuk po ndjek asnjë nga praktikat e botës së lirë dhe demokratike që për çështje të tilla madhore, të cilat prekin nocione themelore, ia lënë sovranit të shprehet pro ose kundër tij përmes referendumit, siç ka ndodhur në rastet e Kroacisë dhe Irlandës.

6. Qëllimshmëria e kësaj nisme për ndryshime kushtetuese bëhet akoma më e qartë kur paralelisht me të zhvillohet një fushatë ekstreme mediatike që synon të promovojë dhe normalizojë perceptimin mbi familjen homoseksuale përmes spotesh publicitare që konsumojnë shkelje të rënda të Kodit Penal të Republikës së Shqipërisë, kur promovojnë kryerjen e akteve të ndaluara dhe të dënueshme, si adoptimi i fëmijëve nga çifte të të njëjtës gjini.

7. Ne u bëjmë thirrje institucioneve të përfshira në diskutimet për “Reformën në Drejtësi”, partive politike, deputetëve të Kuvendit të Shqipërisë, grupeve të ekspertëve dhe palëve të tjera të lidhura të mos përfshijnë në këtë paketë propozimesh ndryshimin e nenit 18 të Kushtetutës së Republikës së Shqipërisë dhe t’ia lënë sovranit të shprehet përmes referendumit për këtë çështje.

8. Njëkohësisht, jemi kundër imponimit të dhunshëm ndaj kuadrit kushtetues të një pikëpamjeje ekstreme të pambështetur dhe të pandeshur në asnjë paradigmë kushtetuese perëndimore lidhur me çështje themelore si kjo e përkufizimit të familjes. Këto ndryshime bien ndesh me moralin, vlerat shpirtërore dhe mjedisin social shqiptar, si dhe kanë për qëllim të ndryshojnë moralin shoqëror përmes ligjit, duke e bërë ligjin burim të moralit, ndërkohë që e anasjella është e vlefshme: morali shoqëror është burim i të drejtës.

9. Gjithashtu dënojmë mugesën e prononcimit publik të Komunitetit Mysliman të Shqipërisë, organizatave dhe drejtuesve të veprimtarive fetare islame në vend përballë një propozimi të tillë, të cilët me heshtjen e tyre kanë dështuar t’i dalin në mbrojtje institucionit të familjes sipas parimeve tradicionale.

Nënshkruesit:

1. Vehap Kola

2. Gerdi Demneri

3. Klodiana Smajlaj

4. Durim Kodra

5. Esmere Kola

6. Klodjana Malushaj

7. Ergi Bardhi

8. Albi Bardhi

9. Melisa Harusha

10. Sabina Tufa

11. Pranvera Kasamaj

12. Kastriot Qema

13. Jetmir Korbi

14. Anisa Smajlaj

15. Eltjon Kuptrija

16. Besmir Gëziqi

17. Fluturim Nela

18. Desantila Cengu

19. Sajmir Hurdha

20. Endrit Nasufi

21. Dhurata Nasufi

22. Brixhida Muça

23. Gentjan Masha

24. Ermira Muça

25. Alket Bllaci

26. Klodiana Bllaci

27. Ervin Metani

28. Sonila Mujo

29. Ermilis Muça

30. Edmond Hidri

31. Florjana Kondaj

32. Arben Kondaj

33. Anila Alla

34. Agron Nasufi

35. Fatbardha Nasufi

36. Dritan Bekteshi

37. Lubjana Bekteshi

38. Lutfie Mulleti

39. Selman Mulleti

40. Allaman Mulleti

41. Pranvera Mulleti

42. Qerim Masha

43. Gentjan Shehi

44. Hasan Shehi

45. Marsida Shehi

46. Florian Bogdani

47. Adnand Hoxhalli

48. Sabri Hidri

49. Arben Hidri

50. Rudina Hidri

51. Liri Naci

52. Gezim Mulleti

53. Adriatik Cakalli

54. Zamira Cakalli

55. Altin Veisllari

56. Ilber Puci

57. Ilirjan Hajno

58. Merita Hajno

59. Safet Hoxha

60. Diana Syla

61. Juliana Qiriaqi

62. Vjollca Muça

63. Lutfije Muça

64. Afrim Bilali

65. Genc Çurgu

66. Ermelinda Tarelli

67. Pranvera Hoshja

68. Astrit Muça

69. Xhemile Picari

70. Krenilda Bushi

71. Blerta Balliu

72. Jonida Tusha

73. Brunilda Roda

74. Enkel Tusha

75. Arjana Fida

76. Sonila Saliaj

77. Oriona Beka

78. Esmeralda Bajaziti

79. Aida Kalamishi

80. Zija Erkoçaj

81. Teuta Erkoçaj

82. Bekim Erkoçaj

83. Elda Erkoçaj

84. Bekim Erkoçaj

85. Izmira Erkoçaj

86. Kujtim Mejdolli

87. Halide Mejdolli

88. Ervis Mejdolli

89. Aurora Mejdolli

90. Erald Sula

91. Edlira Çela

92. Lirie Mema

93. Qamil Fejza

94. Esma Fejza

95. Hurmet Noka

96. Neritan Bajaziti

97. Bujar Abdurrahmani

98. Marjus Abdurrahmani

99. Suzana Abdurrahmani

100. Myhyrie Mece

101. Hasan Beka

102. Arben Tusha

103. Taulant Çela

104. Muhamed Krasniqi

105. Blerta Ibrahimi

106. Nadire Krasniqi

107. Jasemina Dibra

108. Gezim Dibra

109. Mihane Dibra

110. Adriana Dibra

111. Kadrije Krasniqi

112. Lumnije Krasniqi

113. Fejzullah Krasniqi

114. Zibushe Krasniqi

115. Kujtim Krasniqi

116. Kiti Shabanaj

117. Fation Biduli

118. Edlira Shabanaj

119. Valter Shabanaj

120. Oltion Shabanaj

121. Griselda Dajlanaj

122. Denis Dajlanaj

123. Armando Dajlanaj

124. Eriona Xhaferraj

125. Anjeza Xhaferraj

126. Anjeza Bonjaxhiu

127. Ritvana Vathaj

128. Adnand Ramadhi

129. Gentjan Fejzullaj

 

 

 

Artikulli paraprakÇfarë do të sjellë legalizimi i martesave gay
Artikulli vijues“Harausham”, organizata terroriste fantazmë, huton kryeprokurorin Lumezi